Τετάρτη, 27 Σεπτεμβρίου 2017

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στο Boussias Conferences και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2017 Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς

«All Things… 360, VR και καινοτόμο περιεχόμενο»

Marketing Week Online | 9 Φεβρουαρίου 2017 | 17:09 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Social Media,Συνέδρια

«Το Facebook και το Instagram είναι 2 κανάλια που όχι μόνο επιτρέπουν, αλλά ανταμείβουν κιόλας τη δημιουργικότητα και τις τεχνολογικές καινοτομίες».

Αυτό υποστηρίζει ο Tim Pritchard, Head of Social Media της Manning Gottlieb OMD, ο οποίος θα συμμετάσχει ως keynote ομιλητής στο συνέδριο AllThingsFacebook και την ενότητα AllThingsContent. Στην παρουσίασή του με τίτλο «Cutting edge content on Facebook and Instagram», ο Tim Pritchard θα αποκαλύψει τα μυστικά για τη δημιουργία engaging περιεχομένου και θα εστιάσει σε brands που αξιοποίησαν τις νέες δυνατότητες που παρέχουν τα δύο αυτά δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Από το VR και το 360o video, μέχρι το real-time περιεχόμενο και το Influencer Marketing, o βρετανός ομιλητής θα παρουσιάσει παραδείγματα από καταξιωμένα brands, ενώ θα κλείσει την ομιλία του αναφερόμενος στις σημαντικότερες τάσεις και ευκαιρίες της χρονιάς. Το AllThingsFacebook’17 θα πραγματοποιηθεί στις 23 Φεβρουαρίου, στο συνεδριακό κέντρο Δαΐς, σε συνεργασία με τη ThinkDigital και θα υποδεχτεί επί σκηνής περισσότερους από 10 διακεκριμένους ομιλητές, οι οποίοι θα μοιραστούν insights, best practices και εφαρμόσιμα tips.