Κυριακή, 24 Σεπτεμβρίου 2017

Είσοδος Χρήστη

Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2017 Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς

Tim Pritchard

Head of Social Media, Manning Gottlieb OMD

Tim Pritchard
Tim Pritchard

Ο Tim είναι Head of Social Media στην Manning Gottlieb OMD, ένα από τα πλέον προοδευτικά Media Agencies της Μεγάλης Βρετανίας και μέλος του Δικτύου που βραβεύεται εδώ και 10 χρόνια από το The Gunn Report ως “Global Media Agency of the Year”.

Έχοντας βραβευτεί για τις ενέργειές του ως μέλος της T-Mobile, o Tim επέστρεψε το 2013 στην Manning Gottlieb OMD για να ηγηθεί μιας ομάδας η οποία εστιάζει, μεταξύ άλλων, σε θέματα Social στρατηγικής & στη δημιουργία καινοτόμου περιεχομένου για πελάτες όπως οι John Lewis, Renault & Starbucks. Παράλληλα, συμβάλλει ως σύμβουλος του IAB UK στην εκπαίδευση της αγοράς γύρω από το Content & το Native.

Ο Tim θα συμμετάσχει στην ενότητα "AllThingsContent – From Live Streaming, 360 Videos and VR to Instagram Stories, Chatbots & beyond"

Σύνοψη Παρουσίασης
"Cutting edge content on Facebook and Instagram"

«Το Facebook και το Instagram είναι 2 κανάλια που όχι μόνο επιτρέπουν αλλά ανταμείβουν κιόλας τη δημιουργικότητα και τις τεχνολογικές καινοτομίες». Αυτό υποστηρίζει ο Tim Pritchard, Head of Social Media της Manning Gottlieb OMD, ο οποίος θα συμμετάσχει ως keynote ομιλητής στην ενότητα “AllThingsContent”. Στην παρουσίασή του με τίτλο “Cutting edge content on Facebook and Instagram”, ο Tim θα αποκαλύψει τα μυστικά για τη δημιουργία engaging περιεχομένου και θα εστιάσει σε brands που αξιοποίησαν τις νέες δυνατότητες που παρέχουν τα δύο αυτά δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Από το VR και το 360 video, μέχρι το real-time περιεχόμενο και το Influencer Marketing, o βρετανός ομιλητής θα μοιραστεί παραδείγματα από καταξιωμένα brands, ενώ θα κλείσει την ομιλία του αναφερόμενος στις σημαντικότερες τάσεις και ευκαιρίες της χρονιάς.

Διεθνείς ομιλητές

Polle de Maagt Κορυφαία brands, όπως οι KLM, Starbucks, IKEA & Heineken, συμβουλεύονται τον Polle σε θέματα Digital Innovation και σε ό,τι αφορά τη Social Media στρατηγική τους. Καταξιωμένος ομιλητής ο ίδιος, πάντοτε επιδιώκει μέσα από τις παρουσιάσεις του να εκπαιδεύει τα brands "to be less about ads and more about acts."
Lukas Maixner Ως Συνιδρυτής της Socialbakers, ο Lukas γνωρίζει πολύ καλά τι πρέπει να κάνουν τα brands για να αξιοποιήσουν τα Social Media και να αναπτύξουν μια κερδοφόρα στρατηγική που θα οδηγήσει σε εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Jeanette Okwu Η Jeanette ασκεί καθήκοντα Global Business Director Digital & Social στην Spark44, ένα καινοτόμο διαφημιστικό agency το οποίο εξειδικεύεται στα luxury brands και την αγορά της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στόχος της είναι να αναπτύσσει στρατηγικές που προσφέρουν αξία στον καταναλωτή και τον ανταμείβουν για το χρόνο του. Να δημιουργεί εμπειρίες, τις οποίες ο κόσμος δεν αποφεύγει αλλά αντιθέτως ανυπομονεί να ζήσει.
Katarzyna Paliwoda Με πολυετή παρουσία στην Procter & Gamble, η Katarzyna ξεχώρισε ως Brand Manager της Gilette στην Κεντρική Ευρώπη, ενώ συνολικά χειρίστηκε περισσότερα από 15 brands σε 9 αγορές. Πλέον, ως Partner CEE στο Facebook, η Katarzyna εστιάζει στο Retail & το FMCG, καλύπτοντας τις στρατηγικές ανάγκες των brands σε 28 χωρές.
Tim Pritchard Ως Head of Social Media του “Global Media Agency of the year”, σύμφωνα με το The Gunn Report, ο Tim εποπτεύει τους λογαριασμούς πελατών όπως οι John Lewis, Renault & Starbucks. Παράλληλα, συμβάλλει ως σύμβουλος του IAB UK στην εκπαίδευση της αγοράς γύρω από το Content & το Native.