Κυριακή, 24 Σεπτεμβρίου 2017

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στο Boussias Conferences και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2017 Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς

Jeanette Okwu

Global Business Director Digital & Social, Spark44

Jeanette Okwu
Jeanette Okwu

Η Jeanette ασκεί καθήκοντα Global Business Director Digital & Social στην Spark44, ένα καινοτόμο διαφημιστικό agency το οποίο εξειδικεύεται στα luxury brands και την αγορά της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στόχος της είναι να αναπτύσσει στρατηγικές που προσφέρουν αξία στον καταναλωτή και τον ανταμείβουν για το χρόνο του. Να δημιουργεί εμπειρίες, τις οποίες ο κόσμος δεν αποφεύγει αλλά αντιθέτως ανυπομονεί να ζήσει.

Στέλεχος με βαθειά γνώση σε ό,τι αφορά τα Social Media και τις νέες τεχνολογίες, η Jeanette έχει συνεργαστεί με καταξιωμένα brands από τους χώρους του luxury, της αυτοκινητοβιομηχανίας και τον κόσμο του θεάματος. Η ίδια πιστεύει ακράδαντα στη δύναμη του storytelling: “Με εξιτάρει το πώς σκέφτονται οι καταναλωτές, πώς συμπεριφέρονται και πώς αλληλεπιδρούν με τα brands σε έναν always-on κόσμο. Στόχος μου είναι να εκπονώ στρατηγικές, οι οποίες προσφέρουν αξία στον καταναλωτή και τον ανταμείβουν για το χρόνο του. Να δημιουργώ εμπειρίες, τις οποίες ο κόσμος δεν αποφεύγει αλλά αντιθέτως ανυπομονεί να ζήσει”.

Η Jeanette θα συμμετάσχει στην ενότητα “ AllThingsStrategy – How to best Integrate Facebook into your overall Marketing Strategy”.

Σύνοψη Παρουσίασης
"Can Facebook launch luxury cars?"

Τα Social Media αποτελούν πολύτιμο σύμμαχο για τα brands και η επιρροή τους εκτείνεται σε κάθε στάδιο της καταναλωτικής διαδρομής. Πόσο αποτελεσματικά είναι, όμως, άραγε τα Social Media στην περίπτωση των luxury brands; Εστιάζοντας στο παράδειγμα των Jaguar & Land Rover, η Jeanette Okwu, Global Digital & Social Business Director της Spark44, θα αναλύσει πώς αυτά τα δύο brands επενδύουν στο Facebook, στο πλαίσιο μίας ευρύτερης integrated στρατηγικής, για να ενδυναμώσουν τη σχέση τους με τους fans, να επηρεάσουν τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών και να αυξήσουν το ROI των ενεργειών τους. Παράλληλα, θα μοιραστεί έναν πρακτικό οδηγό χρήσης για να βοηθήσει κάθε luxury brand να αξιοποιήσει στρατηγικά το Facebook.

Διεθνείς ομιλητές

Polle de Maagt Κορυφαία brands, όπως οι KLM, Starbucks, IKEA & Heineken, συμβουλεύονται τον Polle σε θέματα Digital Innovation και σε ό,τι αφορά τη Social Media στρατηγική τους. Καταξιωμένος ομιλητής ο ίδιος, πάντοτε επιδιώκει μέσα από τις παρουσιάσεις του να εκπαιδεύει τα brands "to be less about ads and more about acts."
Lukas Maixner Ως Συνιδρυτής της Socialbakers, ο Lukas γνωρίζει πολύ καλά τι πρέπει να κάνουν τα brands για να αξιοποιήσουν τα Social Media και να αναπτύξουν μια κερδοφόρα στρατηγική που θα οδηγήσει σε εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Jeanette Okwu Η Jeanette ασκεί καθήκοντα Global Business Director Digital & Social στην Spark44, ένα καινοτόμο διαφημιστικό agency το οποίο εξειδικεύεται στα luxury brands και την αγορά της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στόχος της είναι να αναπτύσσει στρατηγικές που προσφέρουν αξία στον καταναλωτή και τον ανταμείβουν για το χρόνο του. Να δημιουργεί εμπειρίες, τις οποίες ο κόσμος δεν αποφεύγει αλλά αντιθέτως ανυπομονεί να ζήσει.
Katarzyna Paliwoda Με πολυετή παρουσία στην Procter & Gamble, η Katarzyna ξεχώρισε ως Brand Manager της Gilette στην Κεντρική Ευρώπη, ενώ συνολικά χειρίστηκε περισσότερα από 15 brands σε 9 αγορές. Πλέον, ως Partner CEE στο Facebook, η Katarzyna εστιάζει στο Retail & το FMCG, καλύπτοντας τις στρατηγικές ανάγκες των brands σε 28 χωρές.
Tim Pritchard Ως Head of Social Media του “Global Media Agency of the year”, σύμφωνα με το The Gunn Report, ο Tim εποπτεύει τους λογαριασμούς πελατών όπως οι John Lewis, Renault & Starbucks. Παράλληλα, συμβάλλει ως σύμβουλος του IAB UK στην εκπαίδευση της αγοράς γύρω από το Content & το Native.