Σάββατο, 25 Νοεμβρίου 2017

Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2017 Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς

Κώστας Καμπάκης

Performance Marketing Coordinator, ForestView

Κώστας Καμπάκης
Κώστας Καμπάκης

Αφού εργάστηκε ως Marketing Manager για πολλές διαφορετικές βιομηχανίες, όπως FMCG, τρόφιμα, καλλυντικά, τεχνολογία και ψυχαγωγία, αλλά και για community driven brands όπως η Nintendo και το Evian, ο Κώστας βρέθηκε στην άλλη πλευρά, αυτήν των agencies, ασκώντας πια καθήκοντα Performance Marketing Coordinator για τη ForestView.

Συνδυάζοντας την οπτική ενός διαφημιζόμενου με αυτή ενός agency, συντονίζει τον στρατηγικό σχεδιασμό, την υλοποίηση και την βελτιστοποίηση καμπανιών για τους πελάτες της εταιρίας σε περισσότερες από 25 χώρες.

Ο Κώστας Καμπάκης θα συμμετάσχει στην ενότητα “AllThingsInspiration- Learnings, Debates & Case Studies from the Greek market”

Σύνοψη Παρουσίασης
"A Recipe for Segmentation…"

Μία καμπάνια, ένα μήνυμα, ένα προϊόν, μία υπηρεσία. Ένα rainbowcake; Η επικοινωνία μπορεί να έχει ως στόχο ένα ευρύ κοινό, ωστόσο, αυτό δεν το κάνει απαραίτητα μονοσήμαντο ή ομοιογενές. Όσο πιο mass market, όσο πιο ευρεία η επικοινωνία, τόσο πιο ευρύ το φάσμα και η ποικιλομορφία του κοινού. Με τα πολλαπλά εργαλεία που διαθέτει η διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook, κριτική σκέψη και λίγη φαντασία (και μην ξεχνάμε το rainbowcake), μπορούμε να απευθυνθούμε στον κάθε δυνητικό μας πελάτη ξεχωριστά, ατομικά, με το κατάλληλο μήνυμα, την κατάλληλη στιγμή, μεγιστοποιώντας την αποδοτικότητα της επικοινωνίας μας.

Διεθνείς ομιλητές

Polle de Maagt Κορυφαία brands, όπως οι KLM, Starbucks, IKEA & Heineken, συμβουλεύονται τον Polle σε θέματα Digital Innovation και σε ό,τι αφορά τη Social Media στρατηγική τους. Καταξιωμένος ομιλητής ο ίδιος, πάντοτε επιδιώκει μέσα από τις παρουσιάσεις του να εκπαιδεύει τα brands "to be less about ads and more about acts."
Lukas Maixner Ως Συνιδρυτής της Socialbakers, ο Lukas γνωρίζει πολύ καλά τι πρέπει να κάνουν τα brands για να αξιοποιήσουν τα Social Media και να αναπτύξουν μια κερδοφόρα στρατηγική που θα οδηγήσει σε εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Jeanette Okwu Η Jeanette ασκεί καθήκοντα Global Business Director Digital & Social στην Spark44, ένα καινοτόμο διαφημιστικό agency το οποίο εξειδικεύεται στα luxury brands και την αγορά της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στόχος της είναι να αναπτύσσει στρατηγικές που προσφέρουν αξία στον καταναλωτή και τον ανταμείβουν για το χρόνο του. Να δημιουργεί εμπειρίες, τις οποίες ο κόσμος δεν αποφεύγει αλλά αντιθέτως ανυπομονεί να ζήσει.
Katarzyna Paliwoda Με πολυετή παρουσία στην Procter & Gamble, η Katarzyna ξεχώρισε ως Brand Manager της Gilette στην Κεντρική Ευρώπη, ενώ συνολικά χειρίστηκε περισσότερα από 15 brands σε 9 αγορές. Πλέον, ως Partner CEE στο Facebook, η Katarzyna εστιάζει στο Retail & το FMCG, καλύπτοντας τις στρατηγικές ανάγκες των brands σε 28 χωρές.
Tim Pritchard Ως Head of Social Media του “Global Media Agency of the year”, σύμφωνα με το The Gunn Report, ο Tim εποπτεύει τους λογαριασμούς πελατών όπως οι John Lewis, Renault & Starbucks. Παράλληλα, συμβάλλει ως σύμβουλος του IAB UK στην εκπαίδευση της αγοράς γύρω από το Content & το Native.