Κυριακή, 24 Σεπτεμβρίου 2017

Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2017 Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς

Λευτέρης Μούτης

ChiefEditor, Eurohoops

Λευτέρης Μούτης
Λευτέρης Μούτης

Ο Λευτέρης Μούτης είναι απόφοιτος του τμήματος "Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης" του Πανεπιστημίου Αθηνών. Συμμετείχε πριν από πέντε χρόνια στην ίδρυση του Eurohoops.net, του πρώτου δίγλωσσου website για το ευρωπαϊκό μπάσκετ, το οποίο εξελίχθηκε τα επόμενα χρόνια σε εξάγλωσσο και στο μεγαλύτερο της Ευρώπης έχοντας συνεργασία με την Ευρωλίγκα ως Official Global Media Partner. Μετά από δεκαετή εμπειρία σε έντυπα Μέσα ("SportDay", "Ελεύθερος Τύπος") και ηλεκτρονικά ("Gazzetta.gr"), αφιερώθηκε στο Eurohoops.net από τη θέση του Chief Editor.

Ο Λευτέρης Μούτης θα συμμετάσχει στην ενότητα “AllThingsInspiration- Learnings, Debates & Case Studies from the Greek market”.

Διεθνείς ομιλητές

Polle de Maagt Κορυφαία brands, όπως οι KLM, Starbucks, IKEA & Heineken, συμβουλεύονται τον Polle σε θέματα Digital Innovation και σε ό,τι αφορά τη Social Media στρατηγική τους. Καταξιωμένος ομιλητής ο ίδιος, πάντοτε επιδιώκει μέσα από τις παρουσιάσεις του να εκπαιδεύει τα brands "to be less about ads and more about acts."
Lukas Maixner Ως Συνιδρυτής της Socialbakers, ο Lukas γνωρίζει πολύ καλά τι πρέπει να κάνουν τα brands για να αξιοποιήσουν τα Social Media και να αναπτύξουν μια κερδοφόρα στρατηγική που θα οδηγήσει σε εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Jeanette Okwu Η Jeanette ασκεί καθήκοντα Global Business Director Digital & Social στην Spark44, ένα καινοτόμο διαφημιστικό agency το οποίο εξειδικεύεται στα luxury brands και την αγορά της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στόχος της είναι να αναπτύσσει στρατηγικές που προσφέρουν αξία στον καταναλωτή και τον ανταμείβουν για το χρόνο του. Να δημιουργεί εμπειρίες, τις οποίες ο κόσμος δεν αποφεύγει αλλά αντιθέτως ανυπομονεί να ζήσει.
Katarzyna Paliwoda Με πολυετή παρουσία στην Procter & Gamble, η Katarzyna ξεχώρισε ως Brand Manager της Gilette στην Κεντρική Ευρώπη, ενώ συνολικά χειρίστηκε περισσότερα από 15 brands σε 9 αγορές. Πλέον, ως Partner CEE στο Facebook, η Katarzyna εστιάζει στο Retail & το FMCG, καλύπτοντας τις στρατηγικές ανάγκες των brands σε 28 χωρές.
Tim Pritchard Ως Head of Social Media του “Global Media Agency of the year”, σύμφωνα με το The Gunn Report, ο Tim εποπτεύει τους λογαριασμούς πελατών όπως οι John Lewis, Renault & Starbucks. Παράλληλα, συμβάλλει ως σύμβουλος του IAB UK στην εκπαίδευση της αγοράς γύρω από το Content & το Native.