Σάββατο, 25 Νοεμβρίου 2017

Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2017 Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς

Πάνος Μπάσιος

Head of performance marketing, digital media and analytics, ΟΠΑΠ

Πάνος Μπάσιος
Πάνος Μπάσιος

Ο Πάνος Μπάσιος είναι υπεύθυνος του τμήματος performance marketing, digital media και analytics του ΟΠΑΠ, έχοντας πολυετή εμπειρία άνω των 20 ετών στους τομείς της τεχνολογίας, της διοίκησης επιχειρήσεων, καθώς και της επιχειρηματικότητας.

Ξεκίνησε την καριέρα του στη Silicon Valley των Ηνωμένων Πολιτειών το 1996, όπου εργάστηκε επί πενταετίας στις εταιρείες Apple και Sun Microsystems, πριν επιστρέψει στην Ελλάδα. Στην ελληνική αγορά, διατέλεσε στέλεχος σε θέσεις ευθύνης για έναν αριθμό εταιριών και οργανισμών. Το 2007 και για σύνολο 9 ετών, ο Πάνος ξεκίνησε την επιχειρηματική του δραστηριότητα ως founding partner στην Amperium, η οποία ήταν μια συμβουλευτική εταιρεία management consulting, technology consulting και eBusiness, σε μια μεγάλη γκάμα πελατών (ενδεικτικά αναφέρονται οι Vodafone, WIND, Microsoft, hol, Accenture, Τράπεζα Πειραιώς, Cosmoline, κ.α.).

Ο Πάνος είναι διπλωματούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Η/Υ (1994) του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, κατέχει πτυχίο Master of Science Ηλεκτρολόγου Μηχανικού (1996) από το Stanford University των Ηνωμένων Πολιτειών και πτυχίο MBA (2007) από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Ο Πάνος Μπάσιος θα συμμετάσχει στην ενότητα "AllThingsCommerce – Best Practices & the latest Updates in Social Commerce & Performance Marketing".

Διεθνείς ομιλητές

Polle de Maagt Κορυφαία brands, όπως οι KLM, Starbucks, IKEA & Heineken, συμβουλεύονται τον Polle σε θέματα Digital Innovation και σε ό,τι αφορά τη Social Media στρατηγική τους. Καταξιωμένος ομιλητής ο ίδιος, πάντοτε επιδιώκει μέσα από τις παρουσιάσεις του να εκπαιδεύει τα brands "to be less about ads and more about acts."
Lukas Maixner Ως Συνιδρυτής της Socialbakers, ο Lukas γνωρίζει πολύ καλά τι πρέπει να κάνουν τα brands για να αξιοποιήσουν τα Social Media και να αναπτύξουν μια κερδοφόρα στρατηγική που θα οδηγήσει σε εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Jeanette Okwu Η Jeanette ασκεί καθήκοντα Global Business Director Digital & Social στην Spark44, ένα καινοτόμο διαφημιστικό agency το οποίο εξειδικεύεται στα luxury brands και την αγορά της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στόχος της είναι να αναπτύσσει στρατηγικές που προσφέρουν αξία στον καταναλωτή και τον ανταμείβουν για το χρόνο του. Να δημιουργεί εμπειρίες, τις οποίες ο κόσμος δεν αποφεύγει αλλά αντιθέτως ανυπομονεί να ζήσει.
Katarzyna Paliwoda Με πολυετή παρουσία στην Procter & Gamble, η Katarzyna ξεχώρισε ως Brand Manager της Gilette στην Κεντρική Ευρώπη, ενώ συνολικά χειρίστηκε περισσότερα από 15 brands σε 9 αγορές. Πλέον, ως Partner CEE στο Facebook, η Katarzyna εστιάζει στο Retail & το FMCG, καλύπτοντας τις στρατηγικές ανάγκες των brands σε 28 χωρές.
Tim Pritchard Ως Head of Social Media του “Global Media Agency of the year”, σύμφωνα με το The Gunn Report, ο Tim εποπτεύει τους λογαριασμούς πελατών όπως οι John Lewis, Renault & Starbucks. Παράλληλα, συμβάλλει ως σύμβουλος του IAB UK στην εκπαίδευση της αγοράς γύρω από το Content & το Native.