Κυριακή, 24 Σεπτεμβρίου 2017

Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2017 Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς

Δανάη Δάσκα

Creative Director, jnl+

Δανάη Δάσκα
Δανάη Δάσκα

H Δανάη Δάσκα σπούδασε Φιλοσοφία στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Και επειδή αυτές οι σπουδές δεν ήταν αρκετά «θεωρητικές» έκανε και Μεταπτυχιακό στην Αγγλόφωνη Λογοτεχνία και στην Δημιουργική γραφή στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου.

Έχει εργαστεί ως κειμενογράφος, αρθρογράφος, καθηγήτρια δημιουργικής γραφής, scout λογοτεχνικών έργων και μεταφράστρια. Τα τελευταία χρόνια είναι Creative Director στην jnl+ και συχνά δουλειά της είναι να γράφει διαλόγους για υδάτινα πλάσματα, μαντινάδες για παγωτά και να βρίσκει τρόπους να μπουν κούνιες σε στάσεις λεωφορείων!

Η Δανάη Δάσκα θα συμμετάσχει στην ενότητα “AllThingsInspiration- Learnings, Debates & Case Studies from the Greek market”

Τίτλος Παρουσίασης
"The Frulite 360 Case Study"

Διεθνείς ομιλητές

Polle de Maagt Κορυφαία brands, όπως οι KLM, Starbucks, IKEA & Heineken, συμβουλεύονται τον Polle σε θέματα Digital Innovation και σε ό,τι αφορά τη Social Media στρατηγική τους. Καταξιωμένος ομιλητής ο ίδιος, πάντοτε επιδιώκει μέσα από τις παρουσιάσεις του να εκπαιδεύει τα brands "to be less about ads and more about acts."
Lukas Maixner Ως Συνιδρυτής της Socialbakers, ο Lukas γνωρίζει πολύ καλά τι πρέπει να κάνουν τα brands για να αξιοποιήσουν τα Social Media και να αναπτύξουν μια κερδοφόρα στρατηγική που θα οδηγήσει σε εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Jeanette Okwu Η Jeanette ασκεί καθήκοντα Global Business Director Digital & Social στην Spark44, ένα καινοτόμο διαφημιστικό agency το οποίο εξειδικεύεται στα luxury brands και την αγορά της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στόχος της είναι να αναπτύσσει στρατηγικές που προσφέρουν αξία στον καταναλωτή και τον ανταμείβουν για το χρόνο του. Να δημιουργεί εμπειρίες, τις οποίες ο κόσμος δεν αποφεύγει αλλά αντιθέτως ανυπομονεί να ζήσει.
Katarzyna Paliwoda Με πολυετή παρουσία στην Procter & Gamble, η Katarzyna ξεχώρισε ως Brand Manager της Gilette στην Κεντρική Ευρώπη, ενώ συνολικά χειρίστηκε περισσότερα από 15 brands σε 9 αγορές. Πλέον, ως Partner CEE στο Facebook, η Katarzyna εστιάζει στο Retail & το FMCG, καλύπτοντας τις στρατηγικές ανάγκες των brands σε 28 χωρές.
Tim Pritchard Ως Head of Social Media του “Global Media Agency of the year”, σύμφωνα με το The Gunn Report, ο Tim εποπτεύει τους λογαριασμούς πελατών όπως οι John Lewis, Renault & Starbucks. Παράλληλα, συμβάλλει ως σύμβουλος του IAB UK στην εκπαίδευση της αγοράς γύρω από το Content & το Native.